Sjukt länge sen

Jag har ändå försökt hållt gång träningen, även fast jag är sjuk var och varannan dag. De sliter på psyket att aldrig kunna ta ut sig riktigt och jag funderar hela tiden vart ligger min kondition och sån saker.
Såna saker som tar ut min hjärna och sliter ner min kropp..

Nu hoppas jag på att jag blir frisk.
Hade också en väldigt jobbig dag igår, och min reaktion var konstig och jag visste inte alls vad jag kände. Och de var inte förrän jag skulle sova jag kände allt. Så natten har bestått av att grina sig till sömns om ens de.
Idag går jag bara med en bubbla runt huvudet och förstår inte riktigt, men förstår när jag ser kopplet i hallen de är en hemsk känsla och jag saknar henne så..

Hundarna är mitt allt, de finns så mycket kärlek en hund kan ge en så de är ofattbart och dom är alltid där och sviker en aldrig du kan alltså lita på den till hundra procent..

De känns tomt och jag undrar bara om hon var lycklig, och jag hatar mig själv för i tisdags vara så trött på dom..



Ain´t no sunshine when she´s gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0