Perfekt väder för springtur

Min veckan har varit väldigt seg och jag har knappt haft någon energi alls. Jag har gjort mina träningspass och jobbat sen har jag sovit resten av tiden..

Men idag var jag helt utvilad och känner att energin ligger på topp och vad passade inte bättre då än lång löpning och i detta toppen väder var de ju helt perfekt att springa ute.

Jag var inte den enda som kände likadant, direkt när jag sluta fick jag ett samtal om förfrågan om springtur..

Även om de tog emot lite att springa ute när man är så van att springa på ett joggingband där de går lite lättare och man har en klocka med nedräkning framför sig, så var de iaf helt underbart att känna den friska luften

Så vågar man säga välkommen våren, och till alla andra nu är de dax att ta tag i träningen och välkommna beach 2010..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0