Dagens lunch

Idag blev dagens lunch lite rester från här om dagen.. Söndags tror jag till och med, eftersom jag inte fått i mig någon mat sen dess, förutom typ kräm.

Blev iaf kycklingwok med bulgur..


Hade bitar kvar från den grillade kycklingen, till de stekte jag lite grönt
*röd lök
*vitkål
*wok mix grönsaker
*vitlök
"hade även soja,salt,peppar"

Till de här har man självklart kunnat gjort en härlig woksås, så hade de blivit lite godare, men jag hade inga ingredienser hemma och orkade inte heller gå och handla, så jag körde lite mer soya som jag smaksatt med lite kryddor, bland annat en rostad vitlökskrydda,chili.

Och till de här hade jag bulgur (en perfekt gi-rätt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0