Ingen motgång nu

Känner lite lätt att jag börjar hamna i någon svacka igen.
I dag har jag inte gjort många lyft legat på soffan för jag tyckte inte energi fanns där till att träna.
Ändå jag som älskar söndags träning...:(


I fredags hade jag ett sånt där mardröms liknande anfall igen, och varje gång jag får de så blir jag rädd och tur är väl kanske de ändå så jag inte hamnar där jag var förr.
Började med att jag kom upp på jobbet, jobbade ett tag men kände att jag var skakis och huvudvärken smög sig på. Tillslut var jag så skakis att när jag skulle äta kunde jag knappt hålla i gaffeln.
Innan de hade jag funderat varför jag var sådär skakis och insåg att jag faktiskt inte ätit något sen torsdagen på eftermiddagen.

Tyvärr så känner inte jag så ofta hungern och glömmer ofta bort att äta om jag inte planerar in de. (vilket jag försöker göra jämt nu men ibland glöms de bort)
Och då är de tur att kroppen säger ifrån och påminner mig..

Så ikväll blir de att köpa lite godis och unna mig så jag har mycket energi till ny vecka i morgon och hård träning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0