:..

Nu har jag även registerat min blogg på träningskompisen.se

Så nu kanske antalet läsare ökar, då den här bloggen är rätt så ny.
Jag har en tidigare blogg med, men kände att de var inte lika roligt att skriva på den längre då jag inte alltid ville skriva ut saker.
Här behöver jag inte hejad mig från att skriva hur jag tränat, när de går dåligt i träningen och sedan få massor med kommentarer du är ju redan så smal du behöver inte träna. Och framförallt några av mina konkurrenter inom löpningen vet inte mina brister om jag har en annonym blogg..

Helt enkelt jag kände att jag inte kunde vara riktigt mig själv i den andra bloggen då alla som läste den kände mig på ett eller annat sätt. Vänner som fiender inte för att jag har massor av fiender men de finns ju alltid några som kanske känner en viss avensjuka..

Så jag ville ha en ny blogg där jag kan berätta allt om mig själv, tankar och framförallt mina motgångar för är de nåt jag haft är de motgångar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0