Dagens träning

Löpningen går riktigt bra för mig nu och kanske beror de mest på att jag övertala mig själv att magen ska vara platt tills jag åker utomlands om två månader.
Men ska man motivera sig själv, brukar alltid jag söka brister på mig själv som får mig att vilja träna hårdare. Just för tillfället är jag inte nöjd med magen, men resten av kroppen känns riktigt bra..

Så idag blev de 45 min på löpbandet, körde först i ett lugnt tempo, sedan ökade jag till de tempo jag visste jag orkade hela vägen, när de återstod 10 min ökade jag lite till och dom 5 sista minuterna körde jag på allt vad jag hade.
Och efter de joggade jag ner i 5 min och gick sedan i 5 min så totalt 55 minuter på bandet..
Man kan ju tycka att träningen räcker sådär men efter de blev de ben&mage..

Skönt träningsmusik jag hade idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0