Not sexy

Kanske de mest osexiga man kan ha på sig så är de ett underställ, men jävlar vad bra de är..

Även om jag inte håller på med löpning i samma kategori som förr så springer jag ändå även under vintertid.
Dels för att löpning är en väldigt bra motionsform, jag har en hund som behövs motioneras och man kommer ut.

Anledningen att jag inte bara springer inne på löpband är för att jag tycker inte de ger samma träning, förra året sprang jag enbart på löpbandet inne trodde jag hade sjukt bra kondis, men när väl våren kom och man skulle börja springa ute hade jag inget att ge överhuvudtaget.
I år tänker jag inte göra samma misstag, så jag har införskaffat mig ett underställ och en lite tjockare löpjacka (faktiskt från H&M för 199:-)

Förutom löpning, tränar jag mycket ben i gymmet för att bygga upp bra muskler, endast kroppsvikt och många gånger för att få kroppen uthållig med lätta muskler.. Jag vill ju inte bygga muskler även om jag vill ha muskler..

Låter konstigt men för att förenkla saken, ju mer muskler jag har desto tyngre blir jag och jobbigare att ta mig fram, fast med muskler så orkar jag mer och blir uthålligare, alltså vill jag bygga muskler som bygger upp kroppen.

Kommentarer
Postat av: Popruta

Löpband är ju sååå mycket tråkigare än utomhus också (tycker jag iaf), så svårare med mitivationen. Tycker ändå att ditt underställ var ganska snyggt :D Haha mitt ser ut som gubben pettsons typ ;-)

2010-12-11 @ 22:31:03
URL: http://popruta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0