Man måste ger mer för att förlora

Ja de här med fett kan man nog se på en sak, för att förlora de måste man göra av med mer än vad stoppar i sig.. Att hitta ett mellanting mellan att äta för lite och för mycket är nog en av dom svåraste sakerna.

Jag orkar inte med att väga och portionera maten inte heller tänka vad du får äta vad du inte får äta. Mitt råd är att mer köra nyttiga perioder, sätt upp ett mål håll de och träna stenhårt, ta en fri helg och kör på tills du nått ditt mål..

Jag har legat i en hel del på sista tiden och får många bra komplimanger om hur mer och mer tränad ut.. I love it..


Mina bästa träningsmotiverande är kärleksproblem, bra komplimanger och jävligt envis.. Allt tar nämligen tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0